Apelarea telefonica vs e-mail

Apelarea telefonica este o modalitate eficienta de a ajunge la clientii dumneavoastra. Este mai usor sa stabiliti relatii atunci cand sunteti unu-la-unu la telefon. Este, de asemenea, mai greu de ignorati o situatie problema atunci cand se vorbeste direct cu un alt om. Un apel telefonic este esential pentru toate situatiile in afara rutinei. Oamenii sunt mult mai susceptibili de a raspunde la telefon si puteti obtine o perspectiva mai reala intr-o problema, chiar daca aceasta intelegere vine din lectura printre randuri. Este mai usor pentru a rezolva o problema atunci cand aveti o conversatie la telefon decat plasarea responsabiltatii prin e-mail. Lucrarea impreuna pentru a rezolva problemele este, de asemenea, o componenta importanta in construirea unor relatii stranse cu clientii si furnizarea de servicii excelente.

Email-ul este un mijloc rapid de a comunica. Deoarece aveti posibilitatea sa atasati facturi si alte documente tranzactionale sunteti asigurat ca clientii dumneavoastra stiu exact ceea ce este vorba. Pentru clientii vechi care platesc de obicei la timp, e-mailul este o usurare. Unele departamente nu raspund la telefon asa ca trebuie sa trimiteti e-mailuri. Este, de asemenea, esential pentru a lucra pe plan international in cazul in care orele de lucru nu se suprapun din cauza fusurilor orare diferite. Dintr-o perspectiva de gestionare a timpului , email-ul este mai rapid decat un telefon.

Exista unele tactici pentru utilizarea eficienta a ambelor metode de comunicare. Incepeti prin a da dvs primul apel tuturor clientilor noi – in acest fel puteti afla preferintele lor pentru informatii in viitor. O multime de oameni va vor spune ca prefera e-mailul – e mai putin conflictual, dureaza mai putin timp pentru a raspunde decat un telefon, dar este, de asemenea, mai usor de ignorat. Deci, puneti-i primii pe lista de clienti la e-mail. Apoi, in cazul in care nu raspund la e-mailuri, sa fie pregatit pentru a-i apela. Acelasi lucru este valabil pentru cei care nu raspund la apelurile telefonice in primul rand.

Nu va bazati niciodata doar pe telefon sau e-mail decat daca un client s-a dovedit a fi in mod constant la timp si raspunde intotdeauna in timp util. Daca trimiteti e-mail unui client si sa obtineti nici un raspuns, sunati mereu dupa aceasta. Si daca sunati, dar trebuie sa lasati un mesaj vocal, de asemenea, trimiteti un e-mail . Acest lucru ajuta la eliminarea problemelor cauzate de citirea gresita a adresei de e-mail sau numarului de telefon. Prin utilizarea ambelor metode in tandem veti obtine ce-i mai bun din ambele situatii si sunteti capabili de a utiliza in mod eficient atat de telefonul si email-ulin cel mai bun mod posibil, pentru care acestea au fost create.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>